دزد Options

Wiki Article

تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۲۵ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

دو جوان در حال دزدی چکمه. دزدی یا سرقت در حقوق کیفری به گرفتن غیرقانونی اموال دیگران بدون رضایت آنها می‌گویند.

ناصر کاظمی (بهنام تشکر)، فردی خشن و خلافکاری معروف و سابقه دار است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سر او حافظه خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند اما کم‌کم دوست او داوود (هومن برق نورد) به او توضیح می‌دهد که آن‌ها برای یک باند قاچاق مواد مخدر که رئیس آن، مهندس (حمید لولایی) فردی بسیار بی رحم است کار می‌کردند و… بازیگران[ویرایش]

لاشی فحش نیست یه کلمه عربی، لا به معنای هیچ و شئ به معنای چیز پس در کل لاشی به معنای هیچ چیزی نیستی هست.....

دخترایی که به مهراب گوش میکنن ما پسرای بد بخت رو درک کنن

خانه آهنگ ها پلی لیست آلبوم ها موزیک ویدیوها نقدها

خون ناموس خون ناموس . [ ن ِ ] (ترکیب اضافی ، اِ مرکب ) کنایه از شراب است . خون خم : به

آمار سایت وضعیت سرویس هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی دارد ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انی پلاس می باشد

در فیلم حرامزادههای لعنتی بازیگران سرشناسی به ایفای نقش پرداختند که عبارتند از:

بو شهرلر ایله باغلی مقاله، بیر قارالاما مقاله دیر. بونو گئنیشلندیرمکله ویکی‌پدیایا کؤمک ائده بیلرسینیز.

تیل شوایگر که نقش گروهبان هوگو استيگليتز را بازی می‌کند، بازیگری متولد آلمان است که هرگز در کارنامه هنری‌اش با یونیفورم نازی‌ها ایفای نقش نکرده است.

این بخش به هیچ منبع و مرجعی استناد نمی‌کند. لطفاً با افزودن یادکرد به منابع قابل اعتماد برطبق اصول تأییدپذیری و شیوه‌نامهٔ ارجاع به منابع، به بهبود این بخش کمک کنید. مطالب بدون منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کرد.

برد پیت بازیگر اصلی فیلم حرامزاده های لعنتی است. از دیگر فیلم‌های موفق او می‌توان به فیلم سون، فیوری، فایت کلاب و فیلم سفر به سوی ستارگان اشاره کرد که می‌توانید نقد و بررسی آنها را در لی‌لی‌مگ بخوانید. همچنین read more برای آشنایی با محبوب‌ترین و بهترین فیلم‌های این بازیگر مشهور، پیشنهاد می‌کنیم به مطلب لی‌لی‌مگ با عنوان فیلمهای برد پیت مراجعه کنید.

اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

Report this wiki page